Uw mening is voor ons belangrijk! Beste klant,Heel kort, enkele vragen over de kwaliteit van onze service en dienstverlening. Bedrijfsgegevens :* Contactpersoon :* Functie :* Contactgegevens :* Jaren samenwerking met sVMnv :*1 jaar2 tot 5 jaar6 tot 10 jaarmeer dan 10 jaar1. Kies 1 of meerdere eigenschappen die U belangrijk vindt bij een professioneel schilderbedrijf? 1. Kies 1 of meerdere eigenschappen die U belangrijk vindt bij een professioneel schilderbedrijf?*bereikbaarheid per telefoon (ook buiten de kantooruren)bereikbaarheid : openingsuren kantoor & werkplaatstechnische ondersteuning en adviestermijn antwoord op een (prijs)vraag, klacht, ...termijn tot aanvang van de werkenleveren van service & kwaliteittermijn administratieve afhandeling van uitgevoerde werkencertificatie : VCA, ISO, NACE, ...2. Kan U 2 te verbeteren punten geven met betrekking tot de service & dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv? 2.1. Kan U 2 te verbeteren punten geven m.b.t. de dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv?* 2.2. Kan U 2 te verbeteren punten geven m.b.t. de dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv?*3. Kan U 2 sterke punten geven m.b.t. de dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv? 3.1. Kan U 2 sterke punten geven m.b.t. de dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv?* 3.2. Kan U 2 sterke punten geven m.b.t. de dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv?*4. Communicatie & dienstverlening - geef een score van 1 (*) tot 4 (****). 4.1. Contact via telefoon of email : Vindt U de bereikbaarheid en/of snelheid van reactie afdoende?*++++++++++ 4.2. Bent U tevreden over de deskundigheid en professionaliteit van onze dienstverlening?*++++++++++ 4.3. Offertes : Vindt U deze duidelijk en volledig?*++++++++++ 4.4. Bent U tevreden over het nakomen van gemaakte afspraken?*++++++++++ 4.5. Ervaart U onze opvolging van Uw richtlijnen en instructies i.v.m. kwaliteit, veiligheid en milieuzorg als positief?*++++++++++ 4.6. Vindt U onze aangeboden service en kwaliteit van onze dienstverlening in verhouding met de aangerekende prijs?*++++++++++ 4.7. Bent U tevreden over de administratieve afhandeling van dossiers?*++++++++++ Hebt U nog iets te melden dat in bovenvermelde vragen niet aan bod kwam? op dit ogenblik heb ik niets te meldenop dit ogenblik heb ik niets te melden5. Hoe beoordeelt U op dit moment de algemene dienstverlening van schilderbedrijf Van Mieghem nv? 5.1. ... in vergelijking met eerdere opdrachten?*betereven goedminder goedn.v.t. 5.2. ... in vergelijking met andere schilderbedrijven?*betereven goedminder goedn.v.t.6. Vooruitkijkend naar de komende 12 maanden ... Zou U ons aanbevelen bij collega's en zakenrelaties? 6. Vooruitkijkend naar de komende 12 maanden ... Zou U ons aanbevelen bij collega's en zakenrelaties?*absoluutjaneenzeker niet7. Graag luisteren wij naar Uw opmerkingen en suggesties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening en service nog beter afstemmen op de wensen van U als klant. 7. Graag luisteren wij naar Uw opmerkingen en suggesties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening en service nog beter afstemmen op de wensen van U als klant. Word Verification:VersturenReset